Powered By Blogger

31.5.2019

Tyhjästä päästä kärsii koko keho

Tuntuu että taas pitäs kirjoittaa, mutta pää huutaa tyhjää. Eipä kyllä, siltä samalta tuntuu myös puseron sisus ja lomaan on vielä tuskastuttavan pitkät, rankat 3 viikkoa!

Eli mistäs nyt sit kirjoitettaisiin!?

Jos keskityttäis sit tähän samaan niinkuin on lähes joka teksti ollut...
Annetaan vaan kaiken paskan tulla..
Aina niin iloinen ihminen


No sanotaan tähän ekana, että tuli käytyä siellä rasitustestissä ja ainakaan en ole heti kuolemassa! :D

Kardiologi kertoo kuukauden päästä lopullisen tilanteen, mutta hieman näyttää siltä, että ukko on mennyt liian suurilla kierroksilla viimeiset 4,5 vuotta ja kroppa vaan pettää!?
Ja tällä loppuunajetulla kropalla pitäisi selvitä seuraavat 3 viikkoa, jotka jo täydessä iskussa tuottavat tuskaa.....

Eli pääsimme asiaan.

Näitä vuosia, joiden aikana olen vatvonut että olenko henkisesti vai fyysisesti rikki!?
Niin kaikki nämä vuodet tämä henkinen kamppailu ja siihen käytetty fyysinen voima ovat syöneet miestä sisältä siinä määrin, että vaikka mieli vielä haluaa kamppailla, kroppa on jo nostanut kädet ilmaan.
Tästä pääsemme perinteisen suomalaisen miehen luonteeseen, eli periksi ei anneta vaikka henki menisi.
Näin myös omassa tilanteessa.
En siis pelkää, että näyttäisin jotenkin heikolta, vaan mieli ei anna myöten..
Jonkun takia vaan pitää puskea eteenpäin!

No suurin syy tähän löytyy kotoa! Moni joka näitä lukee, niin tietää kyllä mistä on kyse!?

Jos pieni ihminen löytää niin paljon tahdonlujuutta ettei anna missään tilanteessa periksi, ni ei anna tämäkään mies enää koskaan!

Katsotaan kumpi taipuu ensiksi!? Mies vai henki?

Vaihdetaan tyyliä lennossa...

Ja asiaa.

Kaiken kuran vastapainoksi vietimme tytön kanssa viime viikonloppuna ikimuistoisia hetkiä yhdessä.
Kiitos siitä kuuluu DC-yhdistykselle ja sydänlapset ja -aikuiset Ry:lle!!

Sateinen päivä alkoi tyylikkäällä kyydillä kohden Malmin lentokenttää.
Kyydittäjänä oli vaatimaton Rolls-Royce Silver Cloud II v.1962

Malmilla odotti pieni evästauko, jonka jälkeen siirryimme vanhan-ajan tyyliin pukeituneiden lentoemäntien johdolla kohden kiitorataa, jossa odotti päivän kohokohta.
Pilvinen sää ei ollut este sille, vaan se kiilteli kunniakkaasti asfaltilla!

Vuonna 1942 Douglas Aircraft Companyn tehtaalla Kalifornian Santa Monicassa rakennettu kone valmistui kyseisen vuoden jouluaattona.
Koneen tilasi alunperin Pan American Airways, mutta sodan takia se otettiin asevoimien palvelukseen 27.12.1942

Lokakuussa 1944 kone siirtyi Yhdysvaltain 8.ilma-armeijan alaisuuteen ja sotatoimien loputtua säilytettäväksi Oberpfaffenhofenin varikolle Saksassa.

Vuonna 1948 19.06 kone ostettiin Suomen valtiolle ja se sai tunnuksen OH-LCH
Vuonna 1960 kone purettiin osiin, mutta koottin taas kasaan kun Finnairiksi nimensä muuttanut Aero tarvitsi rahtikoneita.

Ja tällä eläkeläisellä me kävimme kiertämässä pääkaupunkiseudun ilmatilaa!!
Iloinen tyttö ja DC-3 OH-LCH







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uutta vuotta vaan perkele!

 Heipä hei vaan. Tämä vuosi piti alkaa kertomuksella kuinka sydänsairas tyttö murtaa rajoja mannerten välisellä lennolla ja pitkällä ulkomaa...