Powered By Blogger

10.9.2017

Mikä meidät ajaa siihen? 
Tekemään samat tyhmyydet kerta toisen jälkeen!? 
Mitä jos seuraavan kerran se vaikka onnistuisi!? 
Idiootti! 
Sä tiedät sen itsekkin että se ei vaan toimi, mutta haluat vain hakata sitä paksua päätäsi petäjään vaikka tiedät ettei se kaadu! 
Kuinka karma osaa seurata sinua niin hyvin että kun sen joskus osaat harhauttaa, niin päätät silloin tehdä jotain mikä todellakin sinut taas paljastaa…. 
Mutta siinäpä se, Karman Laki!! Itse petaat niinkuin makaat. Tyhmä fraasi, mutta ikävä kyllä totta. 
Kukaan muu ei vaikuta elämääsi niinkuin sinä itse! 
Se vaan on tosiasia, että kun tarpeeksi kauan nielee elämän karvasta kalkkia on helpompi tehdä asioita joita ei ehkä haluaisi.
Onhan se jo fysiikan lain mukaista, että alas on helppo mennä, mutta koitappa nousta yhtä helpolla ylös!
Tätä olen jo kauan miettiny, että onko nämä kortit tulleet syntymän mukana ja vaihtokertoja on 0!? 
Jos pohja on nähty, niin miksi se on nähtävä uudestaan!? 
En väitä elämäni olisi paskemmin kuin jonkun muun, koska niinhän ei ole! Eikä toisen elämää voi verrata omaan.
Mutta kukaan muuhan ei pysty mun elämää arvioimaan niin kuin minä itse ja luulen että olen saanut enemmän kuin tarpeeksi pahaa, jota kaikki hyvä ei pysty poistamaan! 
Kenties se on se joka saa toimimaan kerta toisen jälkeen niinkuin ei pitäisi!? 
Mulla on paha olo ja tää oma toiminta saa mut oksentamaan… 
Mä vihaan pahaa oloa ja se viha saa olon vaan pahemmaks ja sitä mä vihaan!
Rupeaisi vihdoin riittämään tämä taistelu jo muiden puolesta, itse on jo tottunut ettei osaa muusta unelmoida! 
Paskan määrä vain on vakio!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uutta vuotta vaan perkele!

 Heipä hei vaan. Tämä vuosi piti alkaa kertomuksella kuinka sydänsairas tyttö murtaa rajoja mannerten välisellä lennolla ja pitkällä ulkomaa...