Powered By Blogger

7.10.2017

Sanat ja teot


Millä tavalla ja sanoilla ajatuksia voi jakaa? Ajatus on, että se on helppoa! Voi saatana!! 
Ajatuksia on monia, mutta niiden esillesaanti on sitten eri juttu. 
Monesti ajatellaan ja mielessä sanotaan, sekä uhotaan monia asioita, mutta kun sen ilmituonti koittaa olemme täysin lukossa!! 

Emme osaa edes täydellisesti selittää missä olemme, saati sitten miksi siellä satumme olemaan! Ja se ettei pysty ilmaisemaan edes sitä missä on, tai haluaa tuottaa läheisille sellaisia mieltä järkyttäviä tuskia, että helpompi keino kuin vastata helppoon kysymykseen on syöstä itsensä junan alle! Onko siinä järkeä?

Oma mieli on ollut monesti samassa tilanteessa ja se ei ole mitenkään miellyttävä olotila! Viimeeksi esim. itse miettinyt ja epäillyt onko oma elämä ansaittua, on sen jälkeen kun oma vakavasti sairas tytär syntyi ja selvisi kuoleman porteilta!! Ja tässä tilanteessa huomasin että lupaukset ovat pelkkää sana helinää!! Itse lupasin, että olen vahva joka tilanteessa.

Mutta olen vain saanut huomata että olen pieni, heikko haavoittuvainen ihminen jonka sanat eivät merkitse mitään!! Vain teot ovat tuoneet sen mitä sanat eivät ole löytäneet!

Muutaman kerran olen saanut reunalla ollessani huomata, että vaikka kuinka olen vannonut olevani vahva ja enkä tule ottamaan sitä viimeistä askelta, niin paskat!!
Oma niin olevinaan vahva minä on nähnyt paremmaksi antaa kaiken olla. Mun ja perheen onneksi en ole uskaltanut ottaa kunnolla sitä viimeistä loikkaa, vaikka kerran se on ollut enemmän kuin lähellä!!

Jos en olisi Helmin vastoinkäymistä viimeiset vuodet katsoen kasvanut, en ehkä olisi tässä!?

Kiitos Helmi kun teit musta isän taas!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uutta vuotta vaan perkele!

 Heipä hei vaan. Tämä vuosi piti alkaa kertomuksella kuinka sydänsairas tyttö murtaa rajoja mannerten välisellä lennolla ja pitkällä ulkomaa...